Podaci o kompaniji / kontakt
Kompanija: AZGARD PLUS DOO
Adresa: Šimanovačka 51, Batajnica 11273 (Beograd)
Email: info@azgardnutrition.rs
Telefon: 062/19-22-902
Web sajt: www.azgardnutrition.rs
Privatnost ličnih podataka
Sve podatke koje ste uneli koristimo isključivo u svrhu kupovine naših proizvoda i pružanja usluge. Podaci se ne koriste u druge svrhe.
Pravila i politika o privatnosti
Poštujući vašu privatnost i značaj zaštite podataka o ličnosti, AZGARD PLUS DOO (www.azgardnutrition.rs) vas obaveštava o svojoj politici privatnosti u vezi sa korišćenjem Veb sajta i vašim pravima, u skladu sa važećim Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti („ZZPL“).
Pristup Veb sajtu i njegovo pretraživanje su slobodni. Ne zahtevamo da ostavite lične podatke, osim ukoliko ne tražite pružanje određenih usluga ponuđenih na Veb sajtu (npr. kupovina, registracija naloga, kontakt formular).
Rukovalac, korisnik i obrađivač podataka o ličnosti
Rukovalac vaših ličnih podataka je AZGARD PLUS DOO, sa registrovanim sedištem na adresi Šimanovačka 51, Batajnica 11273 (Beograd). Za pitanja privatnosti možete nam pisati na info@azgardnutrition.rs ili nas kontaktirati na 062/19-22-902.
Podaci koji su nam potrebni da obradimo narudžbinu
- Ime
- Prezime
- Adresa za dostavu
- E-mail
- Broj telefona
Bez ovih podataka ne možemo isporučiti kupljenu robu niti vas informisati o statusu narudžbine ili o eventualnim promenama.
Načela obrade
AZGARD PLUS DOO se obavezuje da će čuvati privatnost svih kupaca. Prikupljamo samo neophodne podatke za poslovanje i informisanje korisnika, u skladu sa dobrim poslovnim običajima i radi pružanja kvalitetne usluge.
Takođe prikupljamo, analiziramo i obrađujemo agregirane podatke o proizvodima koje posetioci pregledaju i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju, isključivo da bismo unapredili kvalitet i funkcionalnost sajta, olakšali korišćenje i učinili kupovinu sigurnijom.
U skladu sa načelima privatnosti:
- omogućavamo uvid, ažuriranje ili izmenu podataka;
- ograničavamo dostupnost vaših informacija;
- obezbeđujemo kontakt za sva pitanja u vezi sa zaštitom privatnosti (info@azgardnutrition.rs).
Obezbeđivanje sigurnosti ličnih podataka
Primenujemo odgovarajuće tehničke i organizacione mere bezbednosti kako bismo sprečili gubitak, zloupotrebu i neovlašćeni pristup podacima pod našom kontrolom.
Tokom prenosa podataka koristi se enkripcija (npr. SSL/TLS). Preporučujemo da vaša lozinka pri registraciji sadrži 6–30 karaktera i kombinaciju slova i brojeva. Lično ste odgovorni za čuvanje tajnosti lozinke.
Nikada nećemo zloupotrebiti vaše informacije niti ih ustupiti trećim licima, osim ako je to obavezno po zakonu ili nužno za izvršenje ugovora (npr. kurirska služba).
Cookies (kolačići)
AZGARD PLUS DOO koristi kolačiće kako bi personalizovao iskustvo i sačuvao vaša podešavanja. Kolačić je tekstualni fajl koji smešta veb server. Ne može pokrenuti program niti isporučiti virus. Kolačići su jedinstveni i čitljivi samo od strane servera koji ih je postavio. Primarne svrhe su ušteda vremena i unapređenje funkcionalnosti sajta.
Zaštita podataka o ličnosti
(„Pročitajte ili preuzmite dokument u PDF formatu“ – opciono možemo dodati link ka vašem zvaničnom internom dokumentu ako ga obezbedite.)
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose javnom mrežom u zaštićenoj (kriptovanoj) formi korišćenjem SSL/TLS i PKI tehnologija. Sigurnost i proces naplate obavlja ovlašćeni procesor platnih kartica (banka/procesorska kuća), na njihovim bezbednim stranicama. Podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu ni u jednom trenutku.
Izjava o konverziji
SR: Sva plaćanja se vrše u valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne banke Srbije. Iznos terećenja vaše kartice iskazuje se u vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju po kursu kartičarskih organizacija, zbog čega može doći do manjih odstupanja u odnosu na cenu prikazanu na sajtu.
EN: All payments will be effected in Serbian currency – dinar (RSD). The amount your credit card account will be charged for is obtained through the conversion according to the exchange rate of the Serbian National Bank and card associations, which may result in slight differences from the price stated on our website.
Politika reklamacija
Ukoliko prilikom preuzimanja pošiljke postoje vidna oštećenja na pakovanju, dužni ste da pregledate proizvod i, ukoliko je oštećen, odmah obavestite kurira koji je dostavio robu ili nas kontaktirate na 062/19-22-902 kako bi kurir sačinio zapisnik i preuzeo oštećeni proizvod.
- Ako ste otvorili proizvod i ustanovili da ne radi/isporučen je pogrešan artikal ili postoji nedostatak, pozovite nas na 062/19-22-902. O našem trošku ćemo u najkraćem roku preuzeti neispravan proizvod i poslati odgovarajući/novi.
- Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od prelaska rizika na potrošača, pretpostavlja se da je postojala u tom trenutku, osim ako je suprotno prirodi robe ili konkretnom nedostatku. Više o reklamacijama – na stranici „Reklamacije“ (link na vašoj veb lokaciji).
REKLAMACIJE – Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je uplatu izvršio platnom karticom (delimično ili u celosti), povraćaj se vrši isključivo preko metoda plaćanja korišćenog za originalnu transakciju (VISA, EC/MC, Maestro itd.). Banka, na zahtev prodavca, vrši povraćaj na račun korisnika kartice.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova
Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac, obavezni smo da učestvujemo u ovom postupku. Postupak se sprovodi transparentno, efikasno i u najkraćem roku pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo vodi i objavljuje listu tela: https://mtt.gov.rs/tekst/2306/zastita-potrosaca.php
Potrošač može pokrenuti postupak tek nakon što prethodno podnese reklamaciju trgovcu. Protekom jedne godine od dana bezuspešnog podnošenja reklamacije gubi se pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora. Postupak može trajati najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.
Vansudsko rešavanje spora ne primenjuje se, između ostalog:
u sporovima koji su uređeni posebnim zakonima (npr. elektronske komunikacione usluge, poštanske usluge, usluge putovanja), osim finansijskih pogodbi;
- u postupcima koje je ustanovio sam trgovac;
- u neposrednim pregovorima potrošača i trgovca;
- u pokušaju mirenja u parničnom postupku;
- u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača.
Svaka strana snosi svoje troškove (zastupanje, putni troškovi i sl.). Rad tela je besplatan za stranke.
Saglasnost i promene uslova
Korišćenjem naših servisa prihvatate ove uslove korišćenja i politiku privatnosti. AZGARD PLUS DOO će se pridržavati svega navedenog. Sve izmene uslova važe od trenutka objavljivanja na ovoj stranici, a registrovani korisnici biće obavešteni putem e-maila na adresu koju su ostavili prilikom registracije.